Saturday 12 May 2012

Happy birthday Alyaa ;)

assalamualaikum... n hello... :)

Seminggu dah aku dekat terengganu ni..kampung halaman yang penuh dengan kehijauan..ok sgt tenang :) huhu.. petang2 duduk dekat balkoni rumah bestt dengan angin yang sepoi2 bahasa..perghh !! *cukup lah intro nye.hahaha ^.^

Ok ni nak cite baru2 ni sambot bufday ank saudara ku yang berumur 3 tahun alyaa :)) sambut kecil kecilan je disebabkan ayah aku pun sakit kan, susah la nak buat kerja...huhu..Actually Bufday  si alyaa 18 may ni tapi angah nak buat awal sikit coz dah alang2 angah dpt balik terengganu ni buat je la terus kan ;) huhu Hey !! Happy Bufday ayaa sygg...!! Maksu syg awkk sgt2... Jage ziraffe yang maksu bagi tu ok..tu je yg mampu disbbkan maksu maseh lagi tidak mempunyai kewangan yang kukuh..hehehe ^0^ cowiie syg..heee ... Sebelum parti tu aku n ank2 buah aku aidit n balqis meniup belon..pergghhh sakitt sakit mulut aku ni dok meniup 25 biji belon sorg2... Rase cm nak tercabut je ank tekak aku ni..hahaha xD takpe untuk ayaa maksu tiup jugak..haih ...("-.-) heee... Then lepas dah siap tiup n ikat kat tempat yang dianggap specific dekat rumah ni, heee tugas seterusnye aku pergi la tolong umie buat mihun sup :) whoa byk nye kerja... potong itu potong ini, thenn siap!! yeay!! Next tugas2 nye menyiapkan alyaa, n seangkatan dengan nye..hahaha  Letak kek, mihun semua, then semua dah berkumpul partii started!! huhuhuuuuu!! Ok tak byk nak ckp kat bwh ni ade sedikit gmbar untuk tatapan semua...Enjoyyy xD...



BUFDAY GIRL ALYAA BATRISYIA :)

ALYAA & BALQIS
AIDIT ALYAA AQIS :))


YUMMY YUMMY...HEHE ^.^
ANGAH & FAMILY... ^.^

ABOH...GET WELL SOON OK :')

BABY AINAA & GIRAFFE AYAA...<3



HAPPY BUFDAAYYYY SYG!!!! <3


No comments:

Post a Comment