Tuesday 7 June 2011

kehidupan di UiTm arau ni...

ni beratur mase nak makan :)

ni kat dewan seri semarak dengar ceramah :)

ramaikan..huhu

ni mase tengah tggu nak gerak gi ke tempat2 len

ni subuh nak ke PI

ni mase nak gerak gi bersenam..haha ^_^

ni la tempat tinggal aku di DAHLIA II

assalamualaikum...
da hari ke hari aku nak update blog tapi tak dpt2, akhirnye ari ni gak aku dapat update..hehehe
oke nak cite pun pnjang sgt coz da 3 minggu aku kat sini byk sgt perkara yang berlaku..ade yang suke ade yang duka..macam2 ade :)) tapi semua ni mematangkan kite kan..Oc2 yang handle mase "Minggu Destini Siswa" @ (MDS) semua nye baik2 cume garang la...mane tak nye nak handle junior yang 2000 lebih ni hah..bukan senang kan ^_~ penat giler2 mase MDS tu kne rushing..tak cukup tido, nak gi solat pun bekejaran...kne pakai tudung putih, baju kurung tak boleh jarang, pakai kain dalam, sports shoes, tudung pin 3..hah mcm2 peraturan la mse minggu tu...aku ikot je...tapi mmg letih la, mase dga ceramah nak tertdo dah aku di buat nye..huhu gambar2 kat atas tu semua mase MDS...nak amek byk lagi tapi penat..haha


panas beb kat padang ni..huhu terbako den!! haha
tgk azreen pun panas..heee
 gambar2 tu baru mase hari orientasi je aw..haha ni cek nak cita pasal kos cek pulak.. Kod Program cek CS113 (diploma Sc Kuantitatif ) @ Q-Science... senior2 Qs ni semua baik2, kire friendly jugak la, senang nak bertanya...takde la kerek, dyrg semua sporting..huhu Junior2 Qs taon ni ramai sgt, means batch aku la yang ramai ni..dalam 200++ jugak la, so kitorang kena bahagikan dalam 8 group.. aku, Nazmi, Azreen n Farzana dalam satu group yang same iaitu CSD1Bq... alhamdulillah lecture2 semua oke2 baik2 :)) baru rase senang nak belajar kan, cume yang paling aku rase seram sejuk ckit bile masuk kelas BEL120 iaitu kelas BI ..aku ni bukannye fasih sgt BI ni, tak khatam pun walaupun dah berbelas taon belajar, kire spm aritu pun naseb aku je dpt A..huhu kelas pulak mule2 susah gak nk kne cari.. tapi dengan bantuan Nazmi n Azreen, jumpe pun bilik kuliah tu :))... di bawah ni pulak aku nak tunjuk gambar2 kat mase kitorang nak ke kuliah, dalam bilik kuliah semua ade :))

azreen, reena, n aku ^_^

kat kuliah sempat bergambar an ..huhu

first day kuliah start ^_^

cm ni la bilik kuliah

wif AZREEN n REENA

siswi-siswi na...ngee ^_~
da cakap pasal kuliah semua ni nak habaq mai pasal roomate n kengkawan kat sini, semua nye baek2 aw :) roommate aku pun due2 satu kepala, ki3.. nak kenal?? sorang ni name nye NURUL AZIROH daripada Sg.Besi selangor, dan lagi sorang AIMAN AMALINA dari Kepong, Selangor jugak... kami duduk di bilik 3009 dahlia II huhuhuhu ni gambar2 mereka :))

AZI & AIMAN

riang ria kan dyrg ni..haha

wif aiman :))
wif azi :))

MY ROOMMate ^_^
tu cite pasal roommate, ni nak tunjuk aktiviti kitorang kat sane..kitorang pi jogging kat tasik depan Star Complex tu, buat 5 round mmg lencun ar baju aku..hahaha letih giler beb....da lame tak jog2 ni, rase cm aku dok sini, makan, study, tido.haha byk senanye gambar nak tunjuk tapi nanti2 la yeee....hee ti aku upload bebyk na..huhu thats all 4 today, penat dah ni..heheehe



THANK YOU ^_^







2 comments:

  1. U know what??akak dulu bdk QS jgk..Batch ke5 n akak jugak OC utk beberapa sem..huhu..bla baca2 citer ni,asa rindu sgt nk ke arau..menyesal xlanjutkan plajaran kat ctu..akak skarg wat degree kat usm..amik science major mate..tunggu la..suatu hari nnt akak nk wat reunion dari Batch pertama..President Persatuan yg pertama,abg fikar..akak sempat gak ngan dia..very2 serius tapi handsome..hehehe..rindu nyerrrr..

    ReplyDelete
  2. Ouh ye ke kak?? :) wah... mesti rindu sgt2 kan dekat uitm arau tu.. senior la ni... :)

    ReplyDelete