Monday 19 November 2012

Practice Makes Perfect :)


Assalamualaikum....!
Lagi seminggu lebih je lagi duduk rumah ni, tak puas rase nye. Nak jumpe kawan2, jumpe ehem2. Opps jumpe ke..ahaha :p takde la gurau2 je. Actually boring pun ade duduk rumah ni. Al-Maklumlah, tak tawu nk buat pe. Kalau dok terengganu tu boleh gak gi usya2 umah cousin kat sebelah, kacau mak cik aku tu haa..haha Ni lau dok serdang buntu haigoo...! Disebabkan boring, buat la kerja2 rumah. Jadi baby sitter tu mmg dah tugas harian, memasak ? err mmg tak pro la sikit2 boleh la. Tu pun kalau masuk dapur umie halau masuk rumah..hahahaha ! Umie ckp t wat semak je ramai2 dekat dapur ni..hehe nampak tak bukan malas, cume umie yang tak bagi..ahahha :P ok kidding. Aku mmg suke menyemak dekat dapur tu. Bawak buku notes tulis resipi2 rahsie, eceehhhh .. Tgk umie masak the try la sikit2 kan. Haruslahh practice mulai sekarang. Kau tu dh besar dah 19 dah ..dah boleh kahwin tak lame ag..lalalalala ^_^ Orang2 dulu kata, kalau dah kawen nanti ikat perut suami dengan masakan kite. Thats why ler kne pandai masak.. baru suami sayang kann..Amboiii ain.... Dah pk nak kawen lakss..hahaha Alaahaii prepared kan tak salah :) Karang kalau dah kawen tak tawu nk masak acano ? Lari jugak laki aku tu..Opss ! Bakal laki ..haha Buat mase ni tawu la buat sikit2 lauk pauk. Tapi nk practice payah sbb umie yang selalu masak. Takde confident nak makan anak2 masak katenye.AHaha Umie ni kannn -____-" Isyh boring tahap gaban dah ni, malina takde die dah start kuliah dy. Zaid pun mane entah, takkan nak kuar dgn dy berdua . Mmg tak la.. karang org ingat pakwe aku pulak. Amir ? amir ade stpm tak nak ar kacau dy .. Azreen ? ergghh -_-" mmg susah la nk jumpe minah sorg ni dsbbkan anwar dah ade dekat serdang ni. 24 jam tak boleh ..ish !! haihhh... Nazmi? ouh ye die ni dah takde dlm kamus hidup aku dah. keputusan dy sendiri bukan keputusan aku . Life muz be go on kan. Well cari pegganti ? Belum lagi kot.. Maybe nak cari yang betul2 sesuai. Mungkin dah ade cume hati je yang susahhh sgt nak lupekan mamat sorg tu. haihh -_- Awk tolong ar kuar dari hati sy. Sy dah mule benci dengan sikap awk. Sy benci semua ttg awk.!! Sorry... Ok stop pasal dy. Menyampah nk cite lebih2 semua yg aku buat tak pernah nak dihargai .. Ok next, bosan lagi... Kemas rumah dah , lipat baju dah, ape lagi ea??? Ok actually nak g jogging tapiii mane la ade kwn nk teman aku jog ni. Jog sendiri mesti ade je yg nk tlg teman.. menyampah pulak aku ni haa,... Sepak bertubi2 tawuu la :p ahahaa ok la bloggers n haters nk stop dh ni .. penat.. nk lyn RM pulak..byeee

No comments:

Post a Comment